Friday 30 March 2012

AKU BOLEH MENAFIKAN CINTA TAPI AKU TAK BOLEH MENOLAK TAKDIR CINTA


  • )
  • ♥ Dimana Kau Sayang ♥

    Bunga-bunga segar berkembangan
    Udara pun nyaman
    Jiwaku menjadi tenang
    puisi cinta dicoret
    Memenuhi ruang
    Beburung riang
    Berpasang-pasangan
    Berdendang keriangan
    Sehari bagaikan seminggu
    Seminggu bertahun kurasakan
    Pabila berjauhan darimu
    Kudidera kerinduan....

    ~JiwakuRita~2.50pm@270312
     ·  ·  · March 27 at 3:13pm
    • 9 people like this.
      • Rabeah Mohd Ali AKU BOLEH MENAFIKAN CINTA
        TAPI AKU TAK BOLEH MENOLAK TAKDIR CINTA

        Aku di sini sayang....
        Menerima kuntuman cintamu
        Tapi kenapa tiga kuntuman bunga sayang...
        Adakah aku cinta keduamu...
        Ah! cinta...
        Aku terlewat hadir dalam cintamu
        Tapi apakan daya
        Aku tak boleh menolak takdir cinta
        Kerna aku terpaksa berbagi cinta
        Dan aku bukan perampas cinta
        Ketahuilah ...
        Aku boleh menafikan cinta
        Tapi aku tak boleh menolak takdir cinta.
        Kerna setiap takdir itu adalah Ketentuan dariNya

        Karya Rha NS
        31 Mac 2012

        (PETIKAN DARIPADA WALL GROUP OMBAK RINDU)
        31 Mac 2912

0 comments:

Post a Comment

 
;