Sunday 25 March 2012

KOPI CINTA


    • Pu
      ...Se
    • assalammualaikum selamat pagi semua....♥♥♥
       ·  ·  · Yesterday at 8:53am via mobile
      • You and 7 others like this.
        • Najwa Husna walaikumussalam selamat pagi manjaku jamilah muahhh kis morning
          Yesterday at 8:55am ·  ·  1
        • Abu Bakar W'salam... n.n
          Yesterday at 8:55am ·  ·  1
        • Putra Rimba Wsalam...
          Yesterday at 8:56am via mobile ·  ·  1
        • Abu Bakar org dah nak out, jumpa malam nanti la eik.....balik tido, dah abis keje dah...yeahhhh....
          Yesterday at 8:56am ·  ·  1
        • Jamilah Amin k gi lag  tidor
          Yesterday at 8:58am via mobile ·  ·  1
        • Jamilah Amin hey mf sweet frend naj
          Yesterday at 8:58am via mobile ·  ·  2
        • Jamilah Amin pagi Putra rimba
          Yesterday at 8:59am via mobile ·  ·  1
        • Aini Ali wslm Jamilah Amin... selamat pagi .... (=
        • Jamilah Amin pi Aini Ali :-)
          Yesterday at 9:06am via mobile ·  ·  2
        • Rabeah Mohd Ali PATRIKAN CINTA KAMI HINGGA KE SYURGAWI

          Duhai bakal isteriku...
          Kau kata
          Padaku
          Jika ikatan kita sudah terpatri cincin cinta Syurga
          Setiap hari kau akan menyediakan aku
          Secawan kopi cinta
          Itu adalah lambang cintamu yang takkan pudar padaku
          Semakin hari semakin cinta
          Semakin hari semakin sayang
          Semakin hari semakin rindu
          Tak perlu lagi ditunggu ungkapan
          Cinta sayang dan rindu di ombak rindu
          Tak perlu ditungggu tak perlu dilaungkan lagi
          Setiap kata-katamu membuatkan
          Aku teruja untuk memilikimu
          Menyangimu mencintaimu seumur hidupku

          Andai kata aku tidak memilikimu
          Mahu rasanya kopi cinta itu
          Terbayang-bayang wajahmu
          Terbayang-bayang candamu yang menghiburkan
          Terbayang kata-kata yang memukau kalbu
          Kau mengujakan aku untuk terus memiliki cintamu
          Tapi kau bilang...
          Jika ingin memiliki cintamu...
          Aku haruslah meletakkan cinta Allah Tempat Teratas
          Barulah kau akan terima cintaku
          Kau bilang cinta mu ada ke aku
          Kiranya cintaku pada Allah Yang Pertama
          Tersyahdu aku terkedu aku
          Yang selama ini mengujakan cinta seorang wanita
          Tapi kau mentarbiyahkan aku mencintai Allah
          Mengatasi segalaNya
          Cintamu sekadar apa adanya...
          Dan kau mencintai aku lebih adanya

          Kata-katamu itu menusuk di kalbuku
          Aku muhasabah diriku
          Apakah selama ini
          Aku terlalu taksub dengan pesona cinta dunia?
          Ya Allah aku bersyukur padaMu
          Kau Kurniakan
          CintaMu dengan
          Hadirnya dia
          Untuk kami terus-terusan mencintaiMu
          Mencari jalan-jalan redhoMu
          Hingga ke akhir hayat kami
          Dan patrikan cinta kami
          Hingga ke Syurgawi
          Aamin

          Karya Rha NS
          26 Mac 2012
          5 hours ago ·  ·  1

          (PETIKAN DARIPADA GROUP OMBAK RINDU)
          26 Mac 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;