Monday 26 March 2012

KURAIH SEKUNTUM BUNGA MERAH MEREKAH KUPERSEMBAHKAN UNTUK DINDA TERSAYANG


        • y
    • HAMBA

      Aku berkawan bukan kerna darjat atau pangkatnya
      Asalkan dia bersikap hamba itu sudah memadai...
      Sebab dia hamba aku pun hamba
      Hamba apa?
      Hamba Allah lah...
      Engkau tak tahu ke?
      Tahu saja buat-buat tak tahu
      Kenapa buat-buat tak tahu
      Yelah kekayaan..pangkat dan segalanya telah membutakan aku....
      Ooo...selama ini kau butalah...
      Ye...selama ini aku buta hati...sekarang ni dah celik hati....
      Syukur Alhamdulilllah
      Kita sama-sama celik hati untuk selamanya ye...hamba...
      Aamin.

      Rha NS
      20312
       ·  ·  · Yesterday at 8:09am near Shah Alam
        • Ki Mada kuraih sekuntum bunga merah merekah kupersembahkan untuk dinda tersayang. wajah dinda nan menggoda setiap hari ter bayang bayang.hihihihi
          5 hours ago · 
        • Rabeah Mohd Ali janganlah kanda tipu ya kalau terbayang2 napa sih ditinggalkan ...tanpa kabar berita...hihihi
          4 hours ago ·  ·  1
        • Ki Mada di saat ku merindu tiada daya kan ku ucap ku menunggu belai kasih dari dinda.hihihihi
          4 hours ago · 
        • Rabeah Mohd Ali Kerna kanda menghilang entah di mana aku keciwa dan tak mahu percayaimu lagi....hihihi pergilah kanda bersama dengan cinta baru si putri duyung....hihihi
          3 hours ago ·  ·  1
        • Ki Mada hihihihihi
          3 hours ago · 
        • Rabeah Mohd Ali biarpun aku sedih kini tapi aku gelak juga kerana kau gelak dalam perut...hihihih sakit loo....hihihi
          2 hours ago ·  ·  1
        • Ki Mada elok ku liat berkerudung merah delina terseyum bahagia.hihihihi
          2 hours ago ·  ·  1
        • Rabeah Mohd Ali aku tahu semenjak kau betapa di dasar lautan...macam-macam kau lihat...mengaku sajalah hatimu sudah berobah pada si purtri duyung berkerudung merah delima....hihihi
          2 hours ago ·  ·  1
        • Ki Mada cantiklah menawan hati berkerudung hitam bergandengan dua putri senanglah hati ini.xixixi
          2 hours ago ·  ·  1
        • Rabeah Mohd Ali Wah...wah...ramainya yang kau minat ye..kerudung hitamlah merahlah kuninglah....bilang sama ku kau minat yang mana satu...biar aku sampaikan kepada rakanku itu...yang kau sudah jatuh hati padanya...aku takkan akan cemburu ok? hihihi
          2 hours ago ·  ·  1
        • Ki Mada pandangan ku memandang menuju albummu itulah kalbu,hihihihi
          2 hours ago ·  ·  1
        • Rabeah Mohd Ali Aku tahulah matamu tajam lagi bintang lagi tu...bisa aku jadi ngeri ....bila lagi kau nak menjelmakan diri ye duhai Ki Mada Si Burung Rontok? Adil ke kau kenal aku ...aku tak kenal engkau? hihihi
          2 hours ago ·  ·  1
        • Ki Mada kulihat sebuah meja bundar sosok bidadari tersenyum cerah nian meng goda.hihihihi
          2 hours ago ·  ·  1
        • Rabeah Mohd Ali Aku nasihat kan padamu baiklah kau segera memjelmakan dirimu sebenar ... kalau tidak sia-sia saja kau tertawan dengan si dia itu....hihihi
          2 hours ago ·  ·  1
        • Ki Mada kerinduan terasa di kalbu semua kata berbalik itulah cinta.hihihi
          2 hours ago ·  ·  1
        • Rabeah Mohd Ali Mana ada cinta berbeza alam Ki Mada
          Kau burung Rontok
          Nasib baik aku juga burung...burung jawa hihihi
          2 hours ago ·  ·  1
        • Ki Mada terbanglah keangkasa biru kumenanti burung jawa mengangkasa.hihihihi
          2 hours ago ·  ·  1
        • Rabeah Mohd Ali Aku dah biasa tinggal di rimba niagara lah...maafkan aku ya...penghuni rimba dah memanggil aku pulang...kalau kau nak singgal di wall aku....bolehlah aku nak karang satu gurindam ...nuwun...
          2 hours ago ·  ·  1
        • Ki Mada selamat malam ku kan hadir dalam mimpimu.hihihihi
          2 hours ago ·  ·  1
        • Rabeah Mohd Ali Kalau kau menjelmakan diri sebagai manusia bolehlah aku mimpikan engkau...ini burung rontok...hihihihi.
          2 hours ago ·  ·  1

          (PETIKAN DARIPADA WALL WARKOP SOPONGIRO)
          26 Mac 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;