Wednesday 28 March 2012

KAU PENCETUS INSPIRASIKU BERKARYA KANAK-KANAK




    • thank's udah konfirm salam kenal dari karawang......
       ·  · See Friendship · 2 hours ago · 
      • You like this.
        • Rabeah Mohd Ali Salam kenal juga Yayuk Baskoro Adi
          Kau pencetus inspirasiku berkarya kanak-kanak
          Senyuman anak kecilmu amat menusuk kalbu
          Bolehkah ku tahu sapa namanya?
          Kerna hatiku telah terkasih samanya...
          2 hours ago ·  ·  1
        • Yayuk Baskoro Adi boleh bunda.....nama putri kecilku NADIA AYU PRAHESTHI........
          2 hours ago · 
        • Rabeah Mohd Ali Nanti dikirimi ciuman sayangku untuk nya ya ...nanda...puisi yang bunda karangkan untuknya itu dihadiahkan istimewa untuknya...suka tak dengan puisi itu....?
          2 hours ago ·  ·  1
        • Yayuk Baskoro Adi suka bunda....tapi ga bisa nulisnya....iya nanti aku sampe kan...
          2 hours ago ·  ·  1
        • Rabeah Mohd Ali Selamat sore yang terkasih...
          Janganlah kasih mu tersisih dariku yang jauh ini....
          Maklumlah aku berada di dasar lautan sendirian ....
          Namun masih mendoakan agar dirimu sentiasa diRahmatiNya.Aamin
          about an hour ago · Like · 2

          Yayuk Baskoro Adi selamat siang mas........sayang....aku ga bisa nuls puisi.....hehehehehe....
          46 minutes ago · Unlike · 2

          Rabeah Mohd Ali

          PUISI OH! PUISI

          hehehehe
          selamat siang mas....sayang...
          aku nggak bisa nulis puisi...
          tapi aku suka baca puisi...
          puisi bikin hati ku senang
          aku ketawa bila baca puisi
          puisi bikin aku kenal diriku
          puisi bikin aku kenal Tuhanku
          puisi bikin aku sayang pada semua
          puisi bikin aku sayang pada penulis puisi
          hehehehe aku suka...suka...suka banget...
          hehehehhehee
          puisi....puisi...oh puisi ku sayang...
          aku sayang kamu...
          aku akan baca mu selalu
          aku akan doakan si penulis puisi
          diRahmati Allah dikala hidup dan matinya
          Aamin Ya Rabbal A'Lamin

          Karya Rha NS
          28 Mac 2012
          (Istimewa buat Yayuk Baskoro Adi moga gembira selalu)
          36 minutes ago · Like · 2

          Yayuk Baskoro Adi terima kasih.....aku merasa sangat tersanjung dengan puisi anda.....sekali lagi terimakasih...selamat siang......
          25 minutes ago · Unlike · 2

          Rabeah Mohd Ali:

          Terima kasih sayang...adikku manjaku...senyumanmu yang manja itu terus meresap dalam kalbuku...makanya terlahirlah puisi spontan ini sayang....moga kau menjadi anak yang soleh yang mendoakan kedua orang tua mu di kala hidup dan matinya sayang....
          20 minutes ago · Like · 2

          Yayuk Baskoro Adi amin...amin....ya robbal'alamin......
          17 minutes ago · Like · 1

          (MOGA SKRIP INI MENJADI KENANGAN TERINDAH BUAT KITA BERDUA PERSAHABATAN ANTARA DUA BENUA BIARPUN TERPISAH BENUA HATI TETAP BERSATU DALAM NUR HIDAYAH KASIHNYA AAMIN)
          2 hours ago ·  ·  1
        • Yayuk Baskoro Adi iya bunda.....amin...amin...yarobbal'alamin.......
          about an hour ago ·  ·  1
        • Rabeah Mohd Ali Aamin Ya Rabbal A'Lamin
          about an hour ago ·  ·  1

          (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
          28 Mac 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;