Friday 30 March 2012

JIKA AKU PEMILIK TULANG RUSUKMU


  • Kepada pemilik tulang rusukku.... Akan ku mencari dan mendapatkanmu.... Akan ku sentiasa menanti dan berdoa agar dipertemukan denganmu.....):-
    Niq Afnan's Photos
    Kepada pemilik tulang rusukku. Akan ku mencari dan mendapatkanmu. Akan ku sentiasa menanti dan berdoa agar dipertemukan denganmu. Jika bukan di sini, mungkin di syurga nanti :)

    Aku harap dia adalah seorang yang baik akhlaknya dan kuat imannya ^_^

    Wahai para gadis yang resah menunggu, jangan menangis atau bersedih tentang jodohmu.
    InsyaAllah Dia akan temukanmu dengan pemilik tulang rusukmu bila sudah tiba masanya.
    Dalam waktu itu, teruskan menanti dan menjadi yang terbaik buatnya.

    *Gambar Hiasan
    By: Niq Afnan
     ·  ·  · March 27 at 8:45pm
    • 8 people like this.
      • Rabeah Mohd Ali JIKA AKU PEMILIK TULUNG RUSUKMU

        Duhai Putra Rimbaku...
        Jika aku pemilik tulang rusukmu
        Bertuahlah aku
        Kerna kau ditakdirkan untukku
        Kerna aku ditakdirkan untukmu
        Kita sama-sama cinta
        Kita sama-sama sayang
        Kia sama-sama rindu
        Cinta sayang dan rindu
        Membara-bara
        Rasa bahagia
        Terima kasih cinta
        Syukur kepada Pencipta Cinta
        Mengizinkan kau dan aku
        Melayari cinta suci keranaNya
        Iya keranaNya
        Kau dan aku
        Ditemukan cinta
        Untuk saling melengkapi
        Hidup yang sempurna
        Dengan cinta terpatri
        Sampai mati
        Hingga ke Syurgawi

        Karya Rha NS
        31 Mac 2012
        a few seconds ago ·

        (PETIKAN DARIPADA WALL GROUP OMBAK RINDU)
        31 Mac 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;