Sunday 25 March 2012

RINDU YANG KUAT BEROMBAK MEMECAH PANTAI HATI...


  • rindu yang kuat berombak memecah pantai hati....
     ·  ·  · 13 hours ago
    • You and 3 others like this.
      • Gahar Gilah lihat ru kian bercondong..
        13 hours ago · 
      • Ulfah Nusrah bercondong menurut arah angin...
        13 hours ago · 
      • Gahar Gilah angin sendiri ditewas bayu..
        13 hours ago · 
      • Ulfah Nusrah bayu yg nyaman telah berubah menjadi ribut taufan yg mengganas
        13 hours ago · 
      • Gahar Gilah oleh hembus fitnah dan pegangan yg goyah..
        13 hours ago · 
      • Ulfah Nusrah fitnah dan benar payah diukur dgn pembaris disukat dgn penimbang...
        13 hours ago · 
      • Gahar Gilah mengapa hati tidak dipegang? jujur dihulur pasrah dan luhur..
        12 hours ago · 
      • Gahar Gilah ombak rindu terkadang celaru..lupa arah ketika menderu....saat rindu kian berseru..mengapa pantai dijadikan seteru?
        12 hours ago · 
      • Ulfah Nusrah hati tidak tergambar nyata,,,zahir juga di depan mata....kalau ketawa diluar ,,,,adalah ketawa...meangis di hati dikata dusta...
        12 hours ago · 
      • Rabeah Mohd Ali Ulfah Nusrahku sayang...
        Aku tak tega memecah pantai hatimu
        Aku tak tega sekejam itu sayang....
        Kau yang kusayang sepenuh jiwa
        Tak mungkin aku setega itu
        Pecayalah sayang...
        Aku sayang padamu
        Aku rindu padamu...
        Kalau kau tak percaya...
        Tanyalah ombak rindu
        Berapa kali kuseru namamu
        Tapi hingga kini tiada jawapannya...
        Setega itu kau sayang....
        Namun aku masih berharap agar aku
        Dapat menyarungkan cincin Cinta Syurga ke jari manismu..
        Samalah kita doakan moga Allah merestu cinta kita...
        Senyumlah sayang....
        Baru hilang rinduku padamu sayang... (hihihi)


        (PETIKAN DARIPADA GROUP OMBAK RINDU)
        26 Mac 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;