Friday 30 March 2012

MERANALAH AKU



    • ♥ KENGERIAN ♥

      Pernah suatu ketika dahulu
      aku bayangkan
      hidup tanpa dirimu
      hidup tanpa bayanganmu
      hidup tanpa cintamu
      namun apa yang aku dapat gambarkan
      hanyalah kengerian yang padu
      menghiris resah di jiwaku.

      Kehilanganmu...hidupku pasti amat menyiksakan
      kehilangan bayangmu...hidupku pasti hilang arah tujuan
      dan kehilangan cintamu...hidupku pasti hilang sebuah pedoman
      dan yang pastinya...aku akan kehilangan kasih dan sayangmu.

      Sayang
      engkaulah teman...engkaulah sahabat
      engkaulah kekasih
      dan engkaulah isteri kesayanganku.

      Aku tidak akan sesekali...membayangkan kehilangan dirimu lagi.

      ssz/spl/pm...28/3/2012.
      http://sangpujanggalangit.blogspot.com/2012/03/kengerian.html

      sangpujanggalangit.blogspot.com
      koleksi puisi garapan sazalee sulaiman dan teman-teman bertujuan untuk menghimpun puisi-puisi pemuisi kecil-kecilan agar tidak hilang begitu sahaja ditelan waktu. Perkongsian nukilan garapan amat dialu-alukan. Jika ingin berkongsi karya yang dipetik pastikan ada nama penulis asal dinyatakan jika ti...

       ·  ·  ·  · Wednesday at 2:16pm

0 comments:

Post a Comment

 
;