Thursday 19 January 2012

KEHADIRANMU MEMBERI WARNA WARNI DI SINI


MAAFKAN YE KAWAN-KAWAN TERSAYANG JEMARIKU YANG DAH KEMATU NI INGIN KUREHATKAN DARI DINDING KARYA KITA BUKAN MERAJUK TAPI HATIKU TELAH TERLUKA TERLALU PARAH HINGGAKAN JEMARIKU JADI KAKU DI DINDING KARYA YANG MULIA INI MAAF...MAAFKAN AKU YANG TAK PERNAH SEMPURNA...KERANA SESUNGGUHNYA DALAM SEGALA PERKARA ALLAH SAJA YANG MAHA SEMPURNA DIA SAJA YANG LAYAK MEMAKAI PAKAIAN SOMBONG ITU YANG AKU TAHU...
· · · 52 minutes ago

    • Akhtarullah Syihab ‎..ku mohon kak Rabeah Mohd Ali...jangan kau pergi....
      51 minutes ago ·
    • Rabeah Mohd Ali Adikku...aku tak tega lagi di sini adikku..aku dah lesu kini berharian aku tak berehat-rehat memerah kudrat pemikiran untuk menyokong habis-habisan kumpulan Karya Kita tanpa memikirkan balasan keuntungan yang aku dapat dari Kumpulan Karya Kita ini...aku menulis ada matlamatku untuk saling berkongsi ilmu dengan kawan-kawan yang sejiwa dengan minatku...tapi sesak nafasku kini..tolonglah fahami aku ye adikku...sejujurnya kukatakan kalian semua hebat-hebat dalam berpuisi...aku tak pandai ye...cuma lah seorang hambaNYa yang ingin meraih EhsanNya agar dapat terima aku sebagai kekasihNya dan menerima amalanku....tak terfikir pun hendak tunjuk pandai dan ingin membangga diri atas ilmu yang setitis ini...tak terfikir pun hendak jadi polular dan mencipta nama...harap kau faham ye adikku...kepada semua selamat berjuang...sejujurnya kusayang kamu sebagaimana kusayang karya-karyaku dan karya-karyamu!
      42 minutes ago · · 2
    • Akhtarullah Syihab kami akan terasa kehilangan....
      34 minutes ago ·
    • Normasliza Elyani perlukah melangkah pergi kekanda,,sedangkan kehadiranmu memberi warna warni disini,,
      5 minutes ago ·

  • (PETIKAN DARIPADA KARYA KITA)
    20 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;