Wednesday 18 January 2012

KUPASTIKAN PARA PEJUANG KARYA KITA AKAN BERJUANG HABIS-HABISAN MEMERAH KUDRAT PEMIKIRAN UNTUK MENJAYAKAN MISI DAN VISI SEPERTIMANA MAHUMU!



aku merasa ada yang hilang tanpa tahu apa yang sudah ku temukan...
aku merasa menemukan tanpa tahu apa yang aku cari
dan..
aku seperti masih mencari tanpa tahu apa yang sudah hilang
· · · 3 hours ago


    • Rabeah Mohd Ali kau tak kehilangan apa-apa...janganlah kau risau ye duhai sahabatku...kerana imanmu setiasa ada di kalbu mu sebati dalam jiwa dalam roh dan jasadmu...itulah yang kutahu....yang dapat kurasai di kalbuku...
      2 hours ago · · 2

    • Ahmad Amir Zulhafiz hihihi wah2...ada pula jawapannya hihihi
      2 hours ago · · 1

    • Normasliza Elyani Memang akan sentiasa ada jawapannya andai kekanda kita yang bijaksana ini tampil memberikan pendapat...:)
      2 hours ago via mobile · · 1

    • Ahmad Amir Zulhafiz yela2...hihihi
      2 hours ago · · 1

    • Rabeah Mohd Ali Ala...nor...ni janganlah kata aku pandai ye...malu aku...aku belajar tak setinggimu ...cuma baru nak menuntut ilmu denganmu hihihi
      2 hours ago · · 1

    • Normasliza Elyani Aduhai kakakku..ilmuku tak setinggi mana..janganlah dipuji sebegitu..darimu jua ku menimba ilmu..:)
      2 hours ago via mobile · · 1

    • Rabeah Mohd Ali Sama-sama kita berkongsi ilmu ye adik sayanganku..kaulah pengarang jantung belahan hatiku...hihihi
      2 hours ago · · 1

    • Normasliza Elyani ‎(^_^)
      2 hours ago via mobile · · 1

    • Ad Rahman Terlalu dalam memikirnya, hingga terbelit otak saya! Tolong tolong..;))
      about an hour ago via mobile · · 1

    • Rabeah Mohd Ali Jangan sampai terbelit otakmu Ad... kerana hari ini dan seterusnya akan kupastikan para pejuang-pejuang Karya Kita akan berjuang habis-habis memerah kudrat pemikiran untuk menjayakan misi dan visi sepertimana mahumu! Ye... itu janjiku padamu Ad!!! Hihihi
      56 minutes ago ·



  • (PETIKAN DARIPADA KUMPULAN KARYA KITA)
    18 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;