Thursday 19 January 2012

KASIH


‎~ Kasih ~

Dalam kasih ada rindu
rindu aku berpadu padu
mengapakah dikau berada disitu
marilah sayang datang padaku

Dalam malam gelap gelita
hanya sinar rembulan menemani aku
tiada bintang berkedipan
bayu datang dengan sayunya

Wahai kasih berjauh dimata
tahukah engkau aku masih merinduimu
harap dikau juga begitu
itulah dikatakan cinta sejati senantiasa menunggu

~ Keris Abadi - 20/Jan/2012 - 0132am
· · · 13 hours ago

  • Keris Abadi and 2 others like this.
    • Norliza Liza rinduku padamu tak bertepi
      aku selalu ingat padamu...
      tapi sayang semuanya bukan mudah
      kau dan aku ada....Dia...?
      8 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Fia tak ada siapa-siapa ye liza...dia cuma ada cinta kamu yang bertahta di hatinya....yakinlah dengan cintanya....hihihi
      about a minute ago ·

  • (PETIKAN DARIPADA GRUP PUISI ILAHI)
    20 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;