Thursday 19 January 2012

KATAKANLAH


‎~ Katakanlah ~

Katakanlah wahai dewiku
setiap bait bait yang aku cipta hanya untukmu
dengarkanlah wahai dewiku
setiap alunan lagu menjadi syahdu
menjadi lirik lagumu selalu

Aduh aku mengeluh
kerana tersentak dengan bicaramu itu
makin sakit, semakin pening jadinya aku disini
mengapa, mengapa dikau berkata begitu
tidakah kau mahukan aku lagi

Lihatlah wajah aku ini
mataku merayu padamu
tanganku yang kecil meminta cintamu
kembalilah sayang kembali padaku
dakaplah aku sepuas hatimu
inilah aku
terbiarnya disini

Katakanlah pada aku ini
yang engkau masih cintakan aku
masih perlukan
rindu aku selalu
kerana aku ini kecil
hanya kecomelan untukmu

~ Keris Abadi - 19/Jan/2012 - 0948pm ~
· · · 16 hours ago

  • You and 3 others like this.
    • Rabeah Mohd Ali adoiii comelnya...napa harus ditutup matamu itu ye....hihihi
      16 hours ago ·
    • Keris Abadi malu :)
      16 hours ago ·
    • Rabeah Mohd Ali malu-malu kucing ke...hihihi
      16 hours ago ·
    • Keris Abadi hehehehee biasa lah
      16 hours ago ·
    • Rabeah Mohd Ali Biasalah apa ye...aku ngak faham...katakan terus terang duhai sicomel yang pemalu....hihihi
      16 hours ago ·
    • Keris Abadi hihihihi
      16 hours ago · · 1

  • (PETIKAN DARIPADA GRUP PUISI ILAHI)
    20 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;