Tuesday 17 January 2012

PENA CERIA UNTUK SEMUA


PENA CERIA UNTUK SEMUA

Dan aku mahu pastikan kau jangan selalu merendah diri kerana seorang pejuang tak akan ada merendah diri untuk melemahkan semangatnya menulis...dan aku mahu kau terus...dan terus bersemangat menulis di samping meniupkan api perjuangan kepada semua rakan di kumpulan Karya Kita tanpa mengira siapapun mereka..kerana semuanya matlamat yang sama tanpa terkecuali...karya mereka adalah permata untuk cucu cicit kita..fahamkah kamu duhai pena ceria ku pena ceria untuk semua ????

Rha NS
18112
· · · about an hour ago

    • Penaluka Kersani teruskan.....teruskan lagi cik rabeah..
      about an hour ago ·
    • Rabeah Mohd Ali Adakah adil aku saja yang terus bersuara?? Yang lain mana? Dan mana? Tolong!!! Aku tak mahu berkata seorang-seorang? Tanpa ada yang membalas kata-kataku...nampak benar aku yang bersemangat seorang je...mana aci macam ni...dari pagi ke petang dari petang ke malam ...sampai kering tekak aku ni dan kebas-kebas tangan aku menulis ni ...hihihi
      about an hour ago · · 1
    • Penaluka Kersani hahahhha.....bangunlah seorang sri kandi
      bangunlah ...walaupun berdiam mereka tidak pergi
      ada di sisi
      walaupun kering air di kali
      tidak sekering perjuangannya
      masih ada warkah tercoret di setiap
      bahu-bahu yang menegak
      teruskannn...obor perjuangan mu
      kaulah pelita aku sumbunya ...hahahhahhahahahhahah( ketawa dengan bengis sekali.)
      about an hour ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Tak ada maknanya cuma kau dan aku je yang hahahaha tapi mereka mungkin hihihihi agaknya kan...kan...kan...!!! Hihihi
      about an hour ago · · 1
    • Nor Anida tidak berbicara tidak semestinya bukan perjuang bahasa Rabeah..adakalanya lebih baik diam memerhati sahaja..diam-diam ubi..berisi.
      58 minutes ago · · 1
    • Penaluka Kersani suka hati kau ler rabeah asal kau bahagia.hahahhah
      57 minutes ago · · 1
    • Penaluka Kersani betul tu kak nor...ubi mahal sekarang ini...tak mcm dulu-dulu...
      56 minutes ago · · 2
    • Nor Anida kan Penaluka Kersani..kalau ada pun ditanam sendiri jadi habuan cik bibah sahaja. yg tinggal pucuk sahaja...moralnya biarlah menjadi ubi berisi dari menjadi lalang..harap tinggi tumbuh melata tapi hasilnya hampa...
      54 minutes ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Anidaku ...kalbuku berkata kau pasti tergelak bagai nak gila...kerana kaulah orang yang naik gila-gila membaca karya-karya yang ada di dinding karya kita ni ye...mengaku ajelah sayang....hihihi
      53 minutes ago · · 2
    • Penaluka Kersani betul tu kak nor...cik bibah mmg suka makn ubi....kalau ikutkan hatinak jual dengan cik bibah sekali..tetapi mak pena tak kasi ahhahah
      52 minutes ago · · 2
    • Nor Anida mebaca sahaja pun sudah cukup rabeah.. itu sudah cukup menjadi kegilaan..sudah dijelaskan ini kegilaan saya
      52 minutes ago · · 2
    • Nor Anida Penaluka...cikbibah tu mahal juga tahu...
      52 minutes ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Bagaimana aku menulis bagai nak gila macam tulah juga kau membaca bagai nak gila ditambahkan lagi dengan hadirnya si penaluka...pecah perut dbuatnya...hihihi
      51 minutes ago · · 2
    • Penaluka Kersani betul tu kak nor...tu yang pena geram....nak je jual....mak tak kasi ehehehh....kat kampung banyak ubi tau
      50 minutes ago · · 1
    • Penaluka Kersani hehehheh.terima kasih cik rabeah dari PD pantainya yang cantik...
      47 minutes ago · · 1

  • (PETIKAN DARIPADA KUMPULAN KARYA KITA)
    18 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;