Sunday 3 June 2012

JIKA KAU PUNGUT PUISIKU BERARTI KAU PUNGUT CINTAKU


    • JIKA KAU PUNGUT PUISIKU

      Jika kau pungut puisiku
      Berarti kau pungut cintaku

      Jika kau pungut cintaku
      Di situlah cintaku mula bertapak di hatimu
      Lalu aku terlena dalam dakapan mimpi
      Mimpikanmu untuk bersama ke Syurgawi
      Menyulam rindu menyulam cinta
      Yang abadi selamanya
      Tiada cinta terluka lagi...
      Itulah hikmah di sebalik pertemuan ini...
      Segalanya atas Ketentuan-Nya

      PUTRI RIMBA NIAGARA
      3 Jun 2012
       ·  · 4 hours ago · 
        • Irma Sri Kabulatirin Rabeah sayang...hicks hicks...aku lagi patah hati....
          Tanganku sibuk mengusap airmata, jadi tak sempat kupungut puisimu....hhhoooaaaa....hicks hicks
          4 hours ago via mobile · 
        • Rabeah Mohd Ali Patutlah kau sepikan puisiku ...rupanya kau patah hati ye....hihihi
          Nah aku usap airmata kecewamu dengan daunan kasih kiriman si Kunta si Kunte... hihihi
          4 hours ago · 
        • Irma Sri Kabulatirin Aku tak mau daun itu...
          Aku mau daun yg kau genggam Rabeah...
          Aku menyukai seseorang...
          Beruntung aku belum jatuh cinta...
          Andai sampai aku jatuh cinta...
          Ala' mak....habislah riwayatku....
          Ggggrrrhhh...akan kusimpan cintaku dalam kotak besi, dan hanya akan kubuka andai dia tau siapa jati diriku....hehehe
          4 hours ago via mobile · 
        • Rabeah Mohd Ali Daun apa yang aku genggam irma...
          Bukankah kau pernah bilang samaku
          Kau telah dimiliki cinta...
          Hehehehe
          4 hours ago · 
        • Irma Sri Kabulatirin Ya aku punya cinta Rabeah...
          Layaknya aku punya air namun tak punya cawan...hehehe
          4 hours ago via mobile · 
        • Rabeah Mohd Ali Nanti aku carikan cawan dari negeri antah berantah ye...hehehe agar boleh kau teguk untuk hilangkan dahagamu irma...sembuh segala kesepianmu yang tak berhujung itu irma....hehehe
          4 hours ago · 
    (PETIKAN DARIPADA WALL PUTRI RIMBA NIAGARA)
    3 Jun 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;