Thursday 28 June 2012

SAYANGKU SAYANGMU (52) SEBELUM KAU PEJAM MATA SEBELUM AKU PEJAM MATA



    • .
    • MAAFKAN AKU KIRANYA AKU BERSALAH

      Aammin...terima kasih kerana dinda sudi like karya kanda ...moga Allah saja yang membalas segala kebaikan dinda pada kanda...ini bulan Syaaban dan tak lama lagi bulan ramadhan pintu Syurga semua terbuka luas kepada semua hamba-NYa...makanya kanda minta maaf pada dinda dan pada semua ahli grup di sini kerana masalah remeh temeh manusia yang tak pernah habis...kalau jiwa kita hendak tenang ..kita maafkan semua orang yang telah menyakitkan hati kita... Insya-Allah aman dan tenang roh kita dinda....mana tahu sebentar lagi nyawa datang menjemput kita...malu kita dengan Allah kerana perselisihan faham yang sejak berkurun lamanya diungkit-ungkit...makanya kanda mohon sangat apalah dosa kanda hingga dilukakan hingga sedemikian rupa...duhai yang punya hatii dan perasaan maafkan aku...tolonglah jiwaku merintih kini... aku tak tahu apa salah aku hingga terpaksa menerima bebanan luka parah ini...tolong...lah aku merayu padamu...usia aku yang tersisa ini...aku mahu habiskan ke jalan Ketuhanan...janganlah difinah aku yang tak sanggup aku mendengarnya...hinalah semahumu jika itu dapat meredakan dendammu itu...yang aku paling takuti nanti jika aku dihina oleh Allah SWT...kalau itu ...aku rela Allah ambil nyawaku sekarang juga kerana aku hidup menyakitkan hati manusia...sedangkan aku tak kenal pun dia...dengar suara dia pun tidak...kenapalah dia setega itu padaku...moga Allah ampunkan aku Allah ampunkan dia...moga Allah ampunkan semua yang terlibat secara langsung atau tak dalam dosa yang bukan kupinta ini. Ya Allah janganlah perkara yang remeh temeh ini kau bawa ke akhirat...aku takut Ya Allah..makanya aku sudah memohon maaf kepada mereka yang terlibat secara langsung atau tidak...sesiapa yang sudah memandang serong atas kata-katanya itu aku sudah maafkan. Dan di sini aku hulurkan tangan memohon maaf pada kalian semua. Maafkanlah aku kiranya aku bersalah...

      KARYA: PUTRI RIMBA NIAGARA
      28 Jun 2012
       ·  · about an hour ago · 
      • Irma Sri Kabulatirin likes this.
        • Irma Sri Kabulatirin Selamat malam Rabeah....
          Puisimu mengungkap tirai luka hatiku...
          Trimakasih.....
          30 minutes ago via mobile ·  · 1
        • Rabeah Mohd Ali Terima kasih irma Allah menduga kita kerana Allah tahu kita boleh menghadapinya...percayalah...
          Ku sayangmu sampai kapanpun...Insya-Allah AAmiin.
          24 minutes ago ·  · 1
        • Irma Sri Kabulatirin Insyaallah, semoga Allah memberi kekuatan padaku menghadapi semua hal yang ada dihadapanku.
          Jadilah insan dambaan ku Rabeah....
          Semoga Allah menetapkan nya untuk kita...
          Aamiin.
          16 minutes ago via mobile · 
        • Rabeah Mohd Ali AAmin Ya Rabbal A'Lamin...moga sebelum aku pejam mata atau kau pejam mata kitakan bertemu...Insya-Allah...tak di dunia di Syurga. Aamiin Ya Rabbal A'Lamin.
          11 minutes ago · 
    (PETIKAN DARIPADA WALL PUTRI RIMBA NIAGARA)
    28 Jun 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;