Sunday 15 January 2012

CINTA KERIS ABADI

  • ‎~ Cinta Keris Abadi ~

    Aku biarkan diri aku meneruskan caraku ini
    mencari cintaku yang beribu batu
    mencari kasih yang aku rindukan
    ... hanya padaMu aku meminta

    Jika aku disambut seruan Illahi
    disitu akan terlentang jasadku
    terbengkalai cintaku tidak tertanam
    menjadi debu melayang besama bayu

    Hanya boleh engkau tangisi sahaja
    akan rasa perih dan sakit setiap hari
    menyesal akan tidak sudah
    kerana sudah terlambat membalas cintaku ini

    ~ Keris Abadi - 14/Jan/2012 - 06:42pm ~
    See More
    · · · 21 hours ago

    • You and 4 others like this.
      • Loly Pop gud3......mekasih u
        20 hours ago ·
      • Rabeah Mohd Ali Jika kau pergi dulu dariku duhai kekasih
        Tak lalu makan dan minumlah aku ...asyik merindumu
        kerana rindumu telah bertahta di hatiku tak mati-mati....hihihi
        a few seconds ago ·

    • (PETIKAN DARIPADA GRUP PUISI ILAHI)
      15 Januari 2012)

0 comments:

Post a Comment

 
;