Friday 19 August 2011

PENERBIT MEMERLUKAN KARYA PENULIS RUMAH SASTRA BORNEO

Di sini karya-karya penulis Borneo. Minta izin para
penulis menyusulkan karya (cerpen pendek) untuk saya
terbitkan. Sila emailkan cerpen ke email saya sebelum Oktober.

August 8 at 12:56pm · Unlike · · Unsubscribe

You, Panggil Dinda Saja, Haidi Yan, Naga Pamungkas
and 7 others like this.

Rabeah Mohd Ali Saudara Naga...itu kena tanya Penerbit kita
Jaya Ramba Wulan ye..tapi Cerpen Penulis Malaysia bisa ke
diterjemahkan ke dalam bahasa Indonesia ...agak-agak kalau
saya berminat bisa ngak pak Naga? Hehehe sebab peminat karya
saya kebanyakkannya orang Indonesia hehehe

August 8 at 6:23pm · Like · 2 people

Jaya Ramba Wulan salam semua. NP, saya nak cerpen indonesia
dalam bahasa indonesia dan tanpa diterjemah. Kalau boleh kirimkan
karya dengan biodata sekali. Saya akan cuba susun dan kalau boleh
buku berkenaan akan menjelma tahun depan.. hantarlah karya anda semua.

August 9 at 7:15am · Unlike · 5 people

Haidi Yan salam, Jaya Ramba Wulan

August 10 at 10:42am · Unlike · 1 person

Rabeah Mohd Ali Saudara Jaya Ramba Wulan...sebagai sokonganku
padamu..telah ku emelkan sebuah cerpenku kepadamu untuk nilaianmu...
andai kata kau terima kusyukur kalau ditolak kerana tidak sesuai ku
takkan berkecil hati kuterima apa adanya dengan redha.

August 10 at 10:46am · Like · 1 person

Jaya Ramba Wulan terima kasih Haidi.

August 10 at 12:

8pm · Like

Khoiriyyah Azzahro Pak Jaya, apa alamat emailnya? terus
ada MOU-nya gak?

August 12 at 3:44pm · Like

Jaya Ramba Wulan jaya.ramba@yahoo.com

August 12 at 4:34pm · Like · 1 person

Mahmud Jauhari Ali Full sebuah perhatian yang besar dari
sahabat Jaya Ramba Wulan. saya sangat menghargainya. insya Allah
saya usahakan mengirimkan salah satu cerpen saya ke email
sahabat JRW. salam takzimku....

August 13 at 2:28pm · Unlike · 3 people

Dian Arlika mudahan, saya harap penuh, saya nanti dapat
kirimkan cerpen juga.

August 13 at 5:17pm via Facebook Mobile · Unlike · 1 person

Mahabbah El-ahMead dah masuk ya pak cerpen saya?

August 13 at 5:26pm · Unlike · 2 people


(PETIKAN DARIPADA DIALOG RUMAH SASTRA BORNEO)
13 Ogos 2011)

0 comments:

Post a Comment

 
;