Friday 6 January 2012

AKU HADIR DALAM HIDUPMU UNTUK MEMBEBAT LUKAMU YANG PARAH

  • kau hadir ketika aku kehilangan arah kau pimpin tangan ku kau bawa ku keluar dari alam yang tak menjanjikan apa2 bagi ku dan aku berasa amat bersyukur kerna kau sanggup membawa ku ke arah yang benar dan menunjukkan aku jalan salah yang aku lalui selama ini terima kasih sayang di atas pengorbanan mu selama ini ....
    · · · 2 hours ago

    • You, Ayahanda Chik and 3 others like this.
      • Rabeah Mohd Ali
        Aku hadir dalam hidupmu untuk membebat lukamu yang parah asalkan hidupmu bahagia dipenuhi dengan bunga-bunga cinta kasih sayang...aku bahagia apabila melihat kau tersenyum tanpa kecewa lagi untuk meneruskan kehidupan duhai kesayanganku bua...h hati pengarang jantung.... tapi aku tidak boleh menyembunyikan luka yang parah di hatiku yang kujahit sendiri dengan air mata darah kerana lukanya terlalu dalam dan terlalu parah...hanya Allah aku berserah apa kesudahan takdir untukku...See More
        32 minutes ago · · 1

    • (PETIKAN DARIPADA GRUP KARYA KITA)
      7 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;