Saturday 7 January 2012

SALAHKAH AKU MENCINTAI BANGSAKU BERDOSAKAH AKU MENCINTAI AGAMAKU


~ Assalamualaikum wbt..~

salahkah aku mencintai bangsaku..
berdosakah aku mencintai agamaku..
jangan bilang aku rasis..
 hanya kerana aku Melayu..
jangan kata aku terrorist..
hanya kerana Islam agamaku..
aku pencinta kedamaian..
aku pencinta keamanan..
aku pencinta kebenaran..
dunia sementara ini..
bukan milikku..juga bukan milikmu..
kehidupan ini bukan milik siapa2..
Hanya Dia Yang Maha Pencipta..
Pemilik segalanya..yang dilangit dan dibumi..
Segala puji bagiMu..Ya Allah..
Yang Pertama dan Yang Terakhir..
Amin Ya Rabbal A'lamin..
.
· · · 5 hours ago

    • 'Cato Enzo Aamiin...
      4 hours ago ·
    • Norliza Yusop آمين
      4 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Subhanallah Alhamdulillah Allahu Akbar
      Dengan izinMu aku berkarya
      Dengan izinMu Kau berikan ilham
      Tanpa KeizinanMu siapalah aku
      HambaMu yang ingin mendapatkan keredhaanMu
      Ya Allah di pagi yang syahdu ini Kau berikanlah kekuatan
      pada urat saratku untuk beribadat kepadaMu
      Kurniakan ilham yang ada nilaian di sisiMu
      Agar dapat kuberbakti padaMu jua manusia semuanya
      Amin Ya Rabbal A'Lamin.
      4 hours ago · · 2
    • Inna Saidi Teramat Indah Karyamu.
      4 hours ago via mobile · · 1
    • Penaluka Kersani waalaikummussalam....dirimu...tak bersalah..percayalah...he3
      4 hours ago · · 1

  • (PETIKAN DARIPADA KUMPULAN KARYA KITA)
    7 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;