Saturday 7 January 2012

SEMOGA KASIHKU DIBALAS DENGAN HADIAH SEPOTONG AL-FATIHAH UNTUKKU DAN RAKAN SEPERJUANGANKU

  • SEMOGA CUCU CICITKU MEMBALAS KASIH SAYANGKU DENGAN SEPOTONG
    AYAT AL- FATIHAH UNTUKKU DAN UNTUK RAKAN SEPERJUANGANKU

    Nak tahu... 'Inilah Pelangi Bunga-Bunga Cinta Perjuangan Bahasa Bangsa' sebenarnya. Inilah hikmah di sebalik apa yang terjadi. Semuanya indah berbicara walaupun pahit untuk ditelan...
    Yang pahit penawar iman. Nanti pabila cucu cicit kita baca karya-karya kita...mereka akan lebih menghargai perjuangan kita ini..terpaksa bertegang leher sesama rakan tepaksa berendam air mata , bersekang mata semata-mata ingin mewariskan bahasa nenek moyang mereka kepada mereka yang tercinta.
    ...
    Duhai semua rakan seperjuanganku
    Kuhulur sepuluh jari memohon jutaan kemaafan pada kalian semua
    Dengan air mata penuh penyesalan maafkan aku sahabatmu yang bersalah ini dan tidak akan ada wujud dendam di hati ku dan aku juga telah memafkan kalian jika kalian msudah eremukkan hatiku.

    Mulai detik ini dan saat ini biarkan semuanya berlalu
    Jangan diingat lagi dan jangan diungkit lagi yang menyebabkan jiwa jadi bercelaru tak menentu.

    Ketahuilah aku sayang kalian kerana kalian rakan seperjuanganku
    Ketahuilah aku sayang semua cucu cicitku biarpu aku tidak mengenali mereka dan aku berharap mereka membalas kasih sayang ku ini dengan sepotong ayat Al- Fatihah untukku dan untuk semua rakan seperjuanganku.

    Karya Rha NS
    7 Januari 2012
    · · · 21 minutes ago

0 comments:

Post a Comment

 
;