Saturday 7 January 2012

SAYA TELAH LUPUSKAN SEGALA DENDAM PRASANGKA

  • Untuk tatapan rakan FB saya ingin nyatakan bahawa saya telah lupuskan segala dendam prasangka dalam hati saya; dan telah memamafkan semua kesalahan kesilapan musuh saudara sahabat andai saya sekalian dalam 2012 ini. Dan mudah-mudahan kalian pun demikian juga...
    · · · 15 hours ago ·

      • Qayyum Amirdad baru 6 hari bro....bkn yg 2011 punya ka ? hehehe
        15 hours ago ·
      • Nizam Abdul Jalil mana mana yang patut dilupuskan maka kita lupuskan..kalau tidak menjadi lumut bersarang di dinding hati..mau pijak licin..berjalan jatuh..
        15 hours ago ·
      • Lina Mohamad Lin sama-sama dik. 0-0.
        15 hours ago ·
      • Junaidah June Indah Amin..sama jua la ne..
        14 hours ago ·
      • Mohd Raffie Rmg Ya.Yau saya tunggu di Zplande petang ini.
        14 hours ago · · 1
      • Awang Karim Kadir Oh, maaf bro QA; maksud saya 2012 ini tahun pemutihan, segala dendam dan prasangka yang bersarang di hati pada tahun2 yang lalu sudah dilupuskan semunya. 2012 tahun kecemerlangan yang penuh kasih sayang sesama insan...( azamlah bah ni kunun2 )
        14 hours ago · · 2
      • Awang Karim Kadir Terima masih pada semua yg 'suka' pada hakikat yg saya nyatakan di atas; sekadar mengongsikan keazaman dan hasrat di hati buat teman2 FB yang di sayangi...
        14 hours ago · · 3
      • Qayyum Amirdad ‎...........ngam :)
        14 hours ago · · 1
      • Awang Karim Kadir MRR maaf yau belum dpt ptg ni, agak letih baru balik dri KK...Insaalah next time...
        14 hours ago ·
      • Mohd Raffie Rmg ok....pakatan1213-cerita baru 2012.
        14 hours ago ·
      • Awang Karim Kadir Saya mau tubuh 'Parti Kasih Sayang' Yau; dengan harapan akan dapat menyatuhkan hati-hati manusia menuju kecintaan kedamaian dan keharmonian...
        13 hours ago · · 1
      • Mohd Raffie Rmg ‎100%.....sudah ada kecapaian......I M A N.Alhamdullillah
        13 hours ago ·
      • Noor Aishah Maidin Terima kasih teman
        Biarlah yang hitam menjadi putih... Dan yg putih kekal begitu...
        13 hours ago · · 1
      • Rabeah Mohd Ali Andalah sebaik teman
        Andalah yang budiman
        Adalah orang yang beriman
        Moga anda ditempatkanNYa dalam orang yang beriman nanti
        Amin Ya Rabbal A'Lamin
        12 hours ago · · 1
      • Aida Ar Wang, Buat Flag L.o.v.e~aisheteru
        12 hours ago · · 1
      • Kasmah Ossey Lagaton bah,,,bila itu Parti Kasih Sayang. ditubuhkan.. mau join hehe..
        12 hours ago · · 1
      • Tj Young Tj Young jangan ada parti lagi....cukuplah yang ada...kita berjuang!!!!
        9 hours ago · · 1
      • Aida Ar yb kuat nangis ni gayanya....
        4 hours ago ·

    • (PETIKAN DARIPADA WALL AWANG KARIM KADIR)
      7 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;