Friday 6 January 2012

KERANA DI DALAM HATIKU HANYA ADA KAMU



andainya dapat aku laungkan
akan ku laungkan nama mu
kerna di dalam hati ku hanya ada kamu
andai dapat aku tunjukkan
akan aku tunjukkan pada dunia
 betapa cintanya aku kepada mu
tapi sayang aku tidak dapat
berbuat demikian kerna aku
hanyalah manusia biasa
dan yang aku tahu
hanya ALLAH saja yang
tahu betapa cintanya
aku pada mu SAYANG.... :-)
· · · 18 hours ago


    • Nor Liza tq :-)
      18 hours ago ·

    • Nor Liza ‎:-)
      18 hours ago ·

    • Rabeah Mohd Ali Andai ku tahu kau mencintai ku...
      Tak akan aku beralih arah cinta
      Napa tidak kau tidak berterus terang saja padaku duhai kasih
      Akan kusimpulkan matikan ikatan kita dalam redhaNya

      Tapi mana bisa mungkin kutinggalkannya demi cinta mu yang terbiar
      aku tak tega begitu
      kerana aku bukanlah pemalsu cinta
      cuma yang ada di hatiku cinta yang teramat suci
      padanya hatiku terkasih
      atas kejujuran kesetiaan cinta

      Maafkan daku teman
      Biarpun ku tahu kau derita lantaran ini
      Apa nak buat kasih sudah tersurat aku dan dia
      Namun dari kejauhan ini kumendoakan
      Agar Allah temukan dia untuk cintamu

      17 hours ago · · 1

    • Rabeah Mohd Ali Liza macam mana suka tak dengan puisi karangan kakak mu ini...akak baru nak belajar puisi dengan liza ye....
      16 hours ago · · 1

    • Nor Liza suka2....rasa2 akk lagi pandai dari liza :-)
      16 hours ago ·

    • Rabeah Mohd Ali Kita sama-sama belajar ye...yang penting jangan putus asa....hari-hari mesti membaca dan menulis....Insya-Allah boleh menghasilkan puisi yang selesa di dengar...
      16 hours ago ·



  • (PETIKAN DARIPADA GRUP KARYA KITA)
    6 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;