Wednesday 4 January 2012

ORANG YANG AKU SUKA ADALAH KAMU UNTUK DIJADIKAN SAHABAT SEPERJUANGAN

εїз Ada sorang lelaki buta. Semua orang bencikan dia, kecuali kekasihnya. Lelaki itu selalu berkata, "Saya akan mengahwini awak di saat saya boleh melihat." Suatu hari, ada orang dermakan mata kepada lelaki itu. Akhirnya dapat juga lelaki itu melihat. Dengan segera, dia pergi menemui kekasihnya. Tetapi, bila dia melihat kekasihnya, dia merasa sungguh terkejut kerana kekasihnya juga buta.

Kekasihnya bertanya, "Sudikah awak berkahwin dengan saya sekarang?" Tanpa sebarang alasan, lelaki itu menolak. Kekasihnya tersenyum dan berlalu pergi sambil berkata. "Tolong jaga mata saya baik-baik.."
· · · about an hour ago via Social Favorites for iOS

  • You and 6 others like this.
    • Siti Saadiah Wan Ctod T_T
      about an hour ago ·
    • Inna Saidi ‎:(....
      about an hour ago via mobile ·
    • Rabeah Mohd Ali Ada seorang kawan yang baru kukenali. Aku suka dia tapi tak tahu samada dia suka aku ataupun tidak. Kalau dia tak suka aku malulah aku sendiri kerana aku bertepuk sebelah tangan. Aku suka dia kerana dia macam aku suka menulis, dia faham bahasa aku aku faham bahasanya. Aku ingin jadikannya sahabat sejatiku. Susah senang sama bercerita sama-sama berpuisi...alangkah sukanya aku kalau dia sudi menjadi sahabatku. Dia itu adalah kamu Cato Enzo! Hihihi
      about an hour ago · · 2
    • 'Cato Enzo kecil tapak tangan, nyiru Cato tadahkan, Rabeah Mohd Ali.. :)
      about an hour ago · · 3
    • Oniey Ayunie ‎>> sy mcm prnh buat cte mcm ne... +))
      about an hour ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Walaupun kita berbeza umur namun matlamat kita tetap sama...hihihi anggaplah aku sebagai sahabatmu ...senang kita hendak berbincang matlamat kita untuk menjayakan misi dan visi mempertabatkan bahasa ibunda kita...tahukah kalian kehadiran kalian telah mencetuskan ispirasi untukku lebih bekarya. Kerana bekarya adalah duniaku. Terima kasih kehadiranmu. Termasuk semua yang menjadi ahli kumpulan ini.
      about an hour ago · · 2

  • (PETIKAN DARIPADA GROUP KARYA KITA)
    4 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;