Friday 6 January 2012

BIARKAN AKU DENGAN DUNIA SASTERAKU

  • Zednal Hazmi, saya manusia bertanggung jawab dan pegang pada kata kata saya. Paste lagi disini dan saya jamin tidak akan ada yang akan delete. Maruah saya, saya pertaruhkan. Saya mohon awak paste lagi di sini !!
    · · · 24 minutes ago near Changi Village, Singapore

    • Nor Anida and 6 others like this.
      • Shidee Kenpachi group ni ada berapa orang admin? mungkin salah seorang terdelete kot..
        20 minutes ago · · 1
      • Nor Anida Sila kan Zednal Hazmi..saya sudah membacanya tadi dan saya harap ia dicopy kan sekali lagi jika ada diantara ahli yang belum membacanya.
        19 minutes ago ·
      • Norliza Yusop hmm.. saya pun x sempat baca ..Zednal Hazmi...mohon kirimkan semula...
        16 minutes ago ·
      • Rabeah Mohd Ali Shidee saya takkan maafkan diri saya kalau saya yang telah sengaja delete...jadi jangan anggap saya ye...kalau anggap saya juga...biarlah saya undur diri dari menjadi admin
        10 minutes ago ·
      • Shidee Kenpachi maaf,tidak bermaksud nak menuduh sesiapa..:) mungkin encik zednal tu yang delete sendiri..wallahualam..
        17 minutes ago · · 1
      • Rabeah Mohd Ali Dunia saya adalah karya saya jadinya saya tak ada masa nak delete2 ni ye...baca pun tidak lagi...harap jangan syak saya...
        17 minutes ago · · 1
      • Nor Anida Rabeah...pedulikan sahaja. tak ada siapa diantara kita mendelete post dia.
        16 minutes ago ·
      • Shidee Kenpachi abaikanlah masalah ni..mungkin dia sengaja nak menhuru-harakan group ni..kita teruskan perjuagan kita.. :)
        15 minutes ago · · 2
      • Siti Nurul Wahida Idris hairan, dia tak ada pon komen sekarang ni.
        13 minutes ago ·
      • Rabeah Mohd Ali Kalau ada masih ragu lagi dengan kejujuran saya dalam grup ini biarlah saya undur diri dari grup ini ...kerana dunia saya karya saya sudah sebati dalam jiwa saya...mungkin di sini bukan tgempat saya berkarya...maafkan saya untuk segalanya...
        13 minutes ago · · 1
      • Nor Anida Sokong Shidee Kenpachi-tak guna nak pertikaikan benda yg dah di delete tu....kalau dia rasa dia bgus dan boleh lindungi hak cipta kawan-kawan semua Ad Rahman pelawalah dia menjadi admin. biar dia sendiri menjaga hakcipta kawan2 ini dari diciplak...sedangkan persatuan hakcipta pun tak boleh nak lindungi ahlinya dari diciplak inikan pula dia...be positif.
        11 minutes ago · · 2
      • Nor Anida Rabeah Mohd Ali- tak perlu undur diri kerana hal sekecil ini. jangan kerana nila setitik habis rosak susu sebelanga. kita kena ingat kejujuran yang kita lakukan tak semestinya dibalas dengan kejujuran juga. jangan harab setiap kebaikan akan dibalas dengan kebaikan juga. usah terasa hati...sahabat
        8 minutes ago ·
      • Rabeah Mohd Ali Memang ku tak harapkan balasan apa-apa...tapi kejujuran dan kepercayaan diragui apalah makna bagi aku yang pentingkan kepercayaan...hatiku benar remuk ini...kau hayatilah karyaku kau akan tahu itulah kehidupanku yang terlalu agungkan kejujuran dan kepercayaan....keceriaanku berkarya di sini telah tarik oleh tsunami membadai lalu aku terdampar semula ke dunia sasteraku yang selama ini ku berkarya semahunya aman dan tenteram jiwa...sekarang mana hatiku hancur ...diiringi air mata kelukaan yang amat dalam!
        about a minute ago ·

    • (PETIKAN DARIPADA GRUP KARYA KITA)
      6 Janauari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;