Saturday 14 January 2012

ADUHAI AYAHANDA CHIK KASIHMU KUJUNJUNG KUSANJUNG SELAGI HAYATKU ADA



  • MANA BISA MUNGKIN KUBUANG BEGITU SAJA

    Duhai...Bonda Hannaku sayang
    Janganlah kau terlalu merendah diri
    Aku menulis dari hati
    Bukan menulis ikut emosi
    Kutahu setiap yang baik datang dariNya
    Justeru karyamu mengajakku mengenal dan mencintaiNya
    Mana bisa mungkin kubuang begitu saja
    Rugilah aku meranalah aku kalau aku begitu
    HidayahNya datang aku sepikan
    Jadilah aku hambaNya yang tak bersyukur
    Justeru kubersyukur padaNya
    Hadirkan kamu ke aku
    Kudoakan Allah membalas segala kebaikanmu dari dunia hingga akhirat!
    Amin Ya Rabbal A'Lamin

    Rha NS
    150112
    · · 3 hours ago ·

      • Datu Osman Datu Sulai tiada yg di buang pada zaman sekarang sampah pun penting dalam kehidupan/keperluaan kita seharian...n Bonda adalah segala2nya...
        2 hours ago · · 1
      • Rabeah Mohd Ali Terima kasih nanda kerana sudi singgah di halaman hati bonda..sepimu kurindu....hihihi sebaik ku tak sepikanmu hihihi
        2 hours ago ·
      • Ayahanda Chik alhamdulillah.....kembali menyambung silaturrahim yg terputus seketika.....syukran....kembali berpesta dengan karya-karyanya....Ayahanda Chik tetap menyokong perjuangan anda.....
        about an hour ago · · 2
      • Rabeah Mohd Ali Mungkin ada hikmah disebalik perpisahan ini...agar kita lebih menghargai erti sebuah persahabatan sejati...terima kasih ayahanda chik...secara tidak langsung kau pun sudah menyokongku kerana di setiap kali jiwaku terseksa..atas perpisahan ini disetiap itulah aku dapat berkarya penuh penghayatan yang aku pun sendiri tak tahu jadinya begitu...maaf beribu maaf dan terima kasih..kasihmu ku junjung kusanjung selagi hayat ku ada.
        about an hour ago · · 1

    • (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
      15 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;