Wednesday 11 January 2012

INGIN KULAGUKAN SEBUAH LAGU PUISI UNTUKMU

  • INGIN KULAGUKAN SEBUAH LAGU PUISI UNTUKMU

    Ingin kulagukan sebuah lagu puisi untukmu duhai sahabatku
    Dah lama kita tidak berkomunikasi di alam maya
    Apa kabarmu di sana....moga sihat dan ceria selalu
    Hendak tidur...tidurlah mata
    Apa diharap kasihnya orang
    Ku di sini ternanti-nanti
    Kabar berita pun tidak kuketahui
    Apa nak buat orang tak sudi
    Tak apalah ku merajuk diri membawa hati yang lara...(Hihihi)

    Selamat malam...
    Moga ceria selalu...
    Moga Allah melimpahan rezeki dan nikmat iman yang tak putus-putus.
    Amin Ya Rabbal A'Lamin

    Karya Rha NS
    11 Januari 2012
    · · 15 hours ago

    • Rans Romeo likes this.
      • Rans Romeo Kuambil gitar, dan mulai kumainkan. Satu lagu indah buat bunda agar tak lara..
        Tak boleh merajuk lah. Hihihi...
        14 hours ago · · 1
      • Rabeah Mohd Ali Sudah terlambat hadirmu...hatiku telah merajuk...tak perlu kau memujuk ...cukup sudah kau sakiti hatiku...berulang kali berkali-kali hingga hatiku menjadi tawar untuk menerimamu kembali....cukuplah setakat ini...aku pergi membawa hati yang lara...perpisahan adakalanya baik untuk kita berdua ...agar saling menghargai erti sebuah kasih sayang yang suci...ditakdirkan hatiku sudah sejuk...kau kuterima kembali....hihihihi
        13 hours ago ·
      • Rans Romeo Alamaaaakk,... Matilah aku. Bunda dah marah2 kepada ku tanpa sebab.. Hik hik hik... Teganya dirimu..
        13 hours ago ·
      • Rabeah Mohd Ali Aku akan tega...pada sesiapapun yang telah menyakiti hatiku...kerana aku tak mahu terus-terusan disakiti lagi....hihihi
        11 hours ago ·
      • Rans Romeo Kejam....
        11 hours ago ·
      • Rabeah Mohd Ali Apa? Kau bilang kejam?? Kalau kau tahu aku seorang yang kejam...kenapa kau mahu teruskan bersahabat denganku? (hihihi)
        11 hours ago ·
      • Rabeah Mohd Ali Untuk pengetahuanmu.. aku dah letih ....jika ketiadaan aku boleh membuatkan hatimu senang tenang...aku relakan perpisahan ini...hihihihi
        11 hours ago ·
      • Rabeah Mohd Ali Yang penting dalam sesebuah persahabatan saling hormat menghormati saling mempercayai....saling menjaga hati agar tak terluka....saling menghargai...
        11 hours ago ·
      • Rans Romeo aku tak tau apa yang telah buat bunda bersikap seperti itu, jika itu adalah kehendak bunda. baiklah, saya akan putuskan pertemanan ini. Terimakasih...
        11 hours ago ·
      • Rabeah Mohd Ali Adakah kamu pasti duhai nandaku....bukankah ini sebagai gurauan aje...dalam berkarya...tidakkah kau yang selama ini menyokongku apabila kulemah...tiba-tiba...kau begitu...tega...
        11 hours ago ·
      • Rabeah Mohd Ali Duhai nanda..ini cumalah untuk memantapkan lagi karya bunda ye...terima kasih di atas kerjasama ini ....dalam mencetuskan idea untuk bunda bekarya...bila nanda merajuk....nampak puitis lagi karya bunda.....hihihi...tapi janganlah anggap ini betul-betul ye...ini cumalahhanya lakonan dalam karya bunda... hihihi

        Duhai nanda kesayangan bunda,
        Hadirmu mempuitiskan karyaku;
        Kau tak jemu menyokong bunda,
        Moga Allah membalas budi baikmu.
        10 hours ago ·

  • (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
    11 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;