Thursday 12 January 2012

TINTAKU TERUS TERUSAN BERKARYA

  • 3 people like this.
    • Rabeah Mohd Ali
      Duhai...Rajendra...duhai Wildant ..mendung sentiasa bertandang tanpa dugaku...sekejap lagi menangislah tintaku...Ya Allah berilah kekuatan pada ku...ingin saja kubisukan pena ini tapi...lagi aku ingin menjadi bisu lagi ilham datang mencurah.-curah...jadilah aku orang yang bisu...tapi tintaku terus terusan berkarya...duhai teman....tolong berilah sokongan pada dunia sasteraku...kerana kau teman yang mengerti siapa aku ....kita punyai minat yang sama....suka berkarya suka berpena...tapi mohon dijauhkan pena yang membuatkan hati orang menjadi sakit dan terluka....jikalah aku begitu aku mohon Allah tariklah balik anugerahNya ini....aku rela menjadi seperti orang biasa yang tak punya apa-apa...asalkan ada kejujuran dan keimanan.
      8 hours ago · · 1


  • (PETIKAN DARIPADA KARYA KITA - BAHASA MELAMBANGKAN BANGSA)
    12 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;