Saturday 14 January 2012

MASIHKAH ADA CINTA


~ Masihkah ada cinta ~

Kucingku tertawakan aku
melihat aku seperti tidak siuman
setiap saat aku gelisah
akanku duduk sendirian

Kucingku tertawakan aku
kerana kadang kala aku berbual sendirian
dengan menulis warkah
sambil tersenyum sendirian

Kucingku tertawakan aku
melihatku termenung sendirian
berkhayal hingga tersandung bendul
sakit bengkak kakiku terenjot enjot

Pasti kucingku tertanya tanya
masihkah tuanya merindui
adakah cinta dibalas sebelah jari
seperti menjeling tidak memberi



~ Keris Abadi - 14/Jan/2012 - 02:05am ~
· · · Yesterday at 2:08am

    • Loly Pop insyaallah masih ada cinta itu buatmu~
      20 hours ago · · 1
    • Keris Abadi terima kasih
      20 hours ago · · 1
    • Loly Pop sama2 kaseh simulut banyak~lalalalala
      20 hours ago ·
    • Keris Abadi laaaa ... hehehehe
      20 hours ago ·
    • Loly Pop hehehehe...pepagi dah melawat kawsan nie tak keje ke???
      20 hours ago ·
    • Keris Abadi Hari ni cuti ...
      20 hours ago ·
    • Loly Pop owwwhhh cuti.......best tue so ape planning???takkan dok umah jew kot????tak g dating ke???
      19 hours ago ·
    • Keris Abadi camne nak dating
      buah hati langkah pergi
      18 hours ago · · 1
    • Loly Pop la yeke.......takpe2 cari yg lain ya
      18 hours ago ·
    • Keris Abadi ain tak sama.... yang ditanam baru nak berbuah..
      18 hours ago ·
    • Rabeah Mohd Ali Andai senyumku buatkan kau bahagia akan kutersenyum 24 jam biarpun di kala lenaku....hihihi
      14 hours ago ·
    • Keris Abadi kalau 24jam gitu jamm lah..
      14 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Asalkan semuanya bahagia...hihihi sebab di kala tidur pun senyum...tak caya...tengok si comel tu....itu sudah cukup membuktikan aku senyum 24 jam...hihihi
      14 hours ago ·
    • Keris Abadi hahahaha
      14 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Tahu tak apa...hihihihi berkata bersadarkan logik gitu...baru orang percaya...hihihi
      14 hours ago · · 1

  • (PETIKAN DARIPADA GRUP PUISI ILAHI)
    15 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;