Friday 13 January 2012

SEBAB ITU AKU TAK TERAGAK UNTUK BERSAHABAT DENGANMU DUHAI PEJUANG SENIKU


oh sahabat
walau kita kadang berbeza di jiwa
terimalah kekuranganku
aku tak sempurna seperti Nabi Allah Nabi Muhammad
aku tak setakwa Nabi Allah Ibrahim
aku tidak semulia Nabi Allah Ismail
aku tidak setampan seperti Nabi Allah Nabi Yusuf
ku tak setabah Nabi Allah Nabi Ayub
Aku tidak segagah Nabi Allah Nabi Musa
setialah...
sahabat...
inilah aku...
· · · Thursday at 11:35pm ·

    • Rabeah Mohd Ali Oh! Sahabat...mana ada manusia yang sempurna
      Kecuali Nabi Muhammad SAW
      Yang penting ikhlas keranaNya dalam melakukan sesuatu ibadah
      Kerana keikhlasanmu Insya-Allah aku setia padamu.(Hihihi)
      15 hours ago · · 1
    • Ahmad Amir Zulhafiz hihihi
      15 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Asalkan kau percaya kejujuran aku dan jangan sekali berpura-pura suka bersahabat denganku....ada faham??? (Hihihi)
      15 hours ago ·
    • Ahmad Amir Zulhafiz faham2hihihi
      8 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Bagus....bagus sebab itu aku tak teragak-agak untuk bersahabat denganmu duhai...pejuang seni ku....hihihi
      8 hours ago ·
    • Ahmad Amir Zulhafiz hihihi....adoi2...
      7 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Napa malu ke digelar pejuang....hihihi
      kalau macam tu aku lantik orang lainlah hihihi
      Sekarang ni nak ke tak nak jawatan ini ....hihihi
      7 hours ago ·

  • (PETIKAN DARIPADA WALL AHMAD AMIR ZULHAFIZ)
    14 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;