Wednesday 11 January 2012

HAKIKATNYA AKU KASIH DAN SAYANG PADAMU


HAKIKATNYA AKU KASIH DAN SAYANG PADAMU

Insya-Allah moga kita tetap tabah dan sabar menempuh segala dugaan tsunami hati datang melanda...kadang kala aku jua manusia biasa tidak sempurna ....kukuatiri pabila mendung sudah tak dapat dibendung lagi...makanya aku kehilangan kasihmu......justeru cepat-cepatlah kau beri kekuatan padaku agar aku tidak melupakanmu hakikatnya aku kasih dan sayang padamu tapi aku akan cuba...dan cuba untuk memujuk mendungku agar berlalu...Ya Allah bantulah aku...sinarkan pelangi cinta ku kembali...aku ingin seceria dulu lagi...tolonglah aku Ya Allah ampunkan aku...teman...maafkan aku...kini aku terdera sendiri dalam kelukaan yang pedih!

Karya Rha NS
12 Januari 2012
· · · about an hour ago

  • Wildant Ahmad likes this.

  • (PETIKAN DARIPADA KARYA KITA - BAHASA MELAMBANGKAN BANGSA)
    12 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;