Saturday 14 January 2012

CINTAKU HANYA SATU ...TIDAK ADA CINTA SETULUS CINTA KEPADANYA


~Rasaku telah mati~

Terdiam aku dengan kesungguhan nadamu
bahawa aku bukan jalan hidupmu
kau mintaku tetap di sini...dan ku masih disini
setia menjadi dairi hidupmu
ku gembira di bahagiamu
ku menangis di sedihmu
aku berharap masih punya simpati untuk ku
berharap masih punya kesempatan untuk bahagia
lama2 aku jadi tau
semakin aku inginkanmu
semakin harus ku lupakanmu
tak munkin ku menunggu sampai kau mahu
maaf,ku tak sanggup lagi menatapmu
dengan kebohongan mataku
ku tak sanggup menyentuh hangat bahasamu
dengan senyum sakit ku
dan aku tak mungkin dapat bertahan
kau pasti tinggalkan aku saat kau temukan bahagiamu
pastikah kau tinggalkan aku untuk indah hidupmu
mohon jangan kau kenang aku
saat kau sedang setia
mohon jagan kau abadikan
kisah tampa status ini
aku tak ingin jadi bahagian dalam sejarah hayatmu
aku biorlah bergini..tanpa cinta
aku tetaplah bergini..tanpa cinta yang lain
cinta tak kan lagi tumbuh dihatiku
rasaku telah mati bersama cinta yang kalah...

~Lieyza Md~
14/01/2012
· · · 17 hours ago

  • You and 7 others like this.
    • Rabeah Mohd Ali Liza...jangan mengalah Liza...
      Jangan tewas belum berjuang...
      Perjuangkan cintamu jika benar suci...
      Berdoalah untuk cintamu
      Cinta semuanya telah tersurat di Lauhmahfuz
      Justeru jangan pernah sekali kau katakan tak akan ada lagi tumbuh cinta di hatimu kerana patah hatimu kerana dia...
      Percayalah Liza...
      Allah Maha Pemberi Cinta
      Mohonlah padaNya
      Akan hadirlah cinta yang telah terlulis untukmu Insya-Allah
      6 hours ago · · 1
    • Norliza Liza cintaku hanya satu....tidak ada cinta setulus cinta kepada_Nya...
      2 hours ago · · 1

  • (PETIKAN DARIPADA GRUP PUISI ILAHI)
    15 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;