Sunday 8 July 2012

SAYANGKU SAYANGMU - 133 - AKU REDHA TAKDIR CINTA BUKAN MILIKKU


    • Rabeah Mohd Ali shared Nimas Soko Kidul's photo.
      Selamat Sore saudaraku,,
      Salam damai ..
      Semoga sejahtera dan Bahagia selalu,,
      Semoga,,
      persahabatan serta persaudaraan akan tetap terjalin,,
      ...
       ·  ·  · 5 hours ago · 
    • Putra Rimba Niagara shared Nimas Soko Kidul's photo.
      SELAMAT"ULTAH"..
      Semoga panjang umur..
      Sehat sentosa dan bahagia bersama keluarga,,
      juga sukses lahir dan Batin,,
      Dunia&Akherat,,
      ...
       ·  ·  · 5 hours ago · 
    • Putr Rimba Niagara shared Nimas Soko Kidul's photo.
      Cinta,,
      Kasih Sayang..
      Kan selaras jika ada Rasa saling pengertian,,
      semoga Cinta kan Abadi
      jauh di lubuk HATI yang paling dalam..

      ¤¤¤
       ·  ·  · 5 hours ago · 
    • Putri Rimba Niagara shared Nimas Soko Kidul's photo.
      Simbah Numpang Nampang...*

      ¤¤¤
       ·  ·  · 5 hours ago · 
    • Putri Rimba Niagara shared Lintang Panjersore's photo.
       ·  ·  · 5 hours ago · 

    • AKU CUMALAH SEKADAR CINTA SANDARAN

      Kasih...
      Jangan kau pandai berkata manis
      Katamu tak seiring janjimu
      Kau lafazkan cinta
      Kau lafazkan sayang
      Tapi semudah itu kau lupakan
      Hinggakan aku terdera rindukanmu
      Rindu bayangan
      Dan rindu itu diheret ganas oleh ombak rindu
      Hatiku terluka parah
      Hingga hatiku tertanya-tanya
      Adakah kau masih mencintaiku lagi
      Kerana setega itu
      Kau biarkan
      Pungguk rindukan bulan
      Tanpa sahutan

      Jika hingga berlarutan
      Kau sepikan cintaku
      Tahulah aku
      Cinta dan kasihmu
      Telah kau padamkan di jiwamu
      Dan aku redha
      Takdir cinta bukan milikku
      Takdir cinta miliknya yang kau puja
      Aku cumalah sekadar cinta sandaranmu

      Kudoakan moga kau bahagia
      Mematrikan cintamu dengannya hingga ke Syurga
      Aamiin Ya Rabbal A'Lamin

      KARYA PUTRI RIMBA NIAGARA
      9 Julai 2012
       ·  · 6 hours ago · 
    • Putri Rimba Niagara shared Lisa Arif's photo.
      kau yang kurindu

      langit kelam
      ombak beralun sakan
      angin berdesir kalut
      ...
       ·  ·  · 6 hours ago · 
      • You and Tengku Zubir like this.
        • kau yang kurindu

          langit kelam
          ombak beralun sakan
          angin berdesir kalut
          mukamu berkerut
          aku mengerti
          jiwamu bergelora
          aku di sini
          seolah menjauh
          kadang girang
          kadang muram
          kadang berbaur rasa
          tiada tenteram
          sama sepertimu
          menerawang
          terbang
          meresah mendesah
          aku tahu
          engkaupun tahu
          kau sentiasa tersemat di jiwa
          nombor satu dalam carta hatiku

          By: Lisa Arif
          9 Julai 2012

          AKU CUMALAH SEKADAR CINTA SANDARAN

          Kasih...
          Jangan kau pandai berkata manis
          Katamu tak seiring janjimu
          Kau lafazkan cinta
          Kau lafazkan sayang
          Tapi semudah itu kau lupakan
          Hinggakan aku terdera rindukanmu
          Rindu bayangan
          Dan rindu itu diheret ganas oleh ombak rindu
          Hatiku terluka parah
          Hingga hatiku tertanya-tanya
          Adakah kau masih mencintaiku lagi
          Kerana setega itu
          Kau biarkan
          Pungguk rindukan bulan
          Tanpa sahutan

          Jika hingga berlarutan
          Kau sepikan cintaku
          Tahulah aku
          Cinta dan kasihmu
          Telah kau padamkan di jiwamu
          Dan aku redha
          Takdir cinta bukan milikku
          Takdir cinta miliknya yang kau puja
          Aku cumalah sekadar cinta sandaranmu

          Kudoakan moga kau bahagia
          Mematrikan cintamu dengannya hingga ke Syurga
          Aamiin Ya Rabbal A'Lamin

          KARYA PUTRI RIMBA NIAGARA
          9 Julai 2012

          KARYA LISA ARIF & PUTRI RIMBA NIAGARA
          9 Julai 2012
          6 hours ago · 
        •  AKU CUMALAH SEKADAR CINTA SANDARAN

          Kasih...
          Jangan kau pandai berkata manis
          Katamu tak seiring janjimu
          Kau lafazkan cinta
          Kau lafazkan sayang
          Tapi semudah itu kau lupakan
          Hinggakan aku terdera rindukanmu
          Rindu bayangan
          Dan rindu itu diheret ganas oleh ombak rindu
          Hatiku terluka parah
          Hingga hatiku tertanya-tanya
          Adakah kau masih mencintaiku lagi
          Kerana setega itu
          Kau biarkan
          Pungguk rindukan bulan
          Tanpa sahutan

          Jika hingga berlarutan
          Kau sepikan cintaku
          Tahulah aku
          Cinta dan kasihmu
          Telah kau padamkan di jiwamu
          Dan aku redha
          Takdir cinta bukan milikku
          Takdir cinta miliknya yang kau puja
          Aku cumalah sekadar cinta sandaranmu

          Kudoakan moga kau bahagia
          Mematrikan cintamu dengannya hingga ke Syurga
          Aamiin Ya Rabbal A'Lamin

          KARYA PUTRI RIMBA NIAGARA
          9 Julai 2012
          6 hours ago · 
        • JIKA INI MEMANG TERBAIK UNTUKMU
          By: Hendry Ozy

          sungguh berat ku rasakan
          saat kau putuskan meninggalkan aku
          dari hatiku terdalam
          jujur ku tak sanggup tuk kehilanganmu

          jika memang ini terbaik untukmu
          biar ku mencoba merelakanmu
          aku tak mengapa asal kau bahagia
          sungguh aku rela

          namun apalah dayaku
          mungkin telah menjadi pilihanmu
          tak terasa air mata ini jatuh
          menambah kepedihanku

          jika memang ini terbaik untukmu
          biar ku mencoba merelakanmu
          aku tak mengapa asal kau bahagia
          sungguh aku rela

          Unlike · · Unfollow Post · Saturday at 2:39am
          You, Zetty Endless Love and Ana Rohana like this.

          Putri Rimba Niagara:

          Sabarlah...bersangka baik dengan Allah SWT ...ada hikmah di sebaliknya.

          KARYA: LISA ARIF & HENDRY OZY & PUTRI RIMBA NIAGARA
          9 Julai 2012
          6 hours ago · 
    (PETTKAN DARIPADA WALL PUTRI RIMBA NIAGARA)
                                       9 Julai 2012
                                 

0 comments:

Post a Comment

 
;