Thursday 12 July 2012

SAYANGKU SAYANGMU- (168) - HANYA CINTA ILUSI DALAM MIMPIKU




    • CINTA DI PERDU RINDU

      Kalau cinta kenapa hatiku kau lukai
      Kalau kasih kenapa hati bicara tak seiring kata-kata

      Apalah maknanya cinta dan kasih
      Tapi disakiti dan disepikan

      Dan biarlah derita cintaku ini
      Senasib si pungguk rindukan bulan
      Tak jemu-jemu merindukan bulan
      Tapi bulan terus membisu dalam sepi
      Wajarkah aku terima cinta terluka
      Setelah kesetiaanmu melafazkan janji
      Cumalah kepalsuan...

      Aku rela berputus cinta denganmu
      Daripada aku putus cinta dengan Allah Robbul Idzatii

      Perpisahan ini kau yang pinta
      Kerana kau akui sendiri kau sudah bahagia
      Di samping dia yang kau cinta...

      Dan demi kebahagiaanmu itu
      Biarlah aku undur diri
      Dari terus-terusan melukakan
      Hatimu hatiku

      Dan aku mendoakan
      Kebahagian untukmu

      Apapun kuucapkan terima kasih
      Kerana sudi singgah
      Di laman cintaku
      Dan cinta di antara kau dan aku itu
      Kubingkaikan menjadi
      Novel Cinta ...
      Yang Syahdu Di Perdu Rindu
      Cinta Terluka
      Si Pungguk Rindukan Bulan
      Seumur hidup kau dan aku

      PUTRI RIMBA NIAGARA
      10 Julai 2012
       ·  ·  · Tuesday at 7:59am

0 comments:

Post a Comment

 
;