Wednesday 25 January 2012

TERIMALAH KARYAKU SELAYAK BAGINYA


TERIMALAH KARYAKU SELAYAK BAGINYA

Teman...
Terimalah aku apa adanya

 Teman...
Terimalah karyaku seadanya

Teman...
jika kau tak sudi terimaku
tak sudi membaca karyaku
tak mengapa teman
aku tak akan marah
tak akan kecewa
tak akan kecil hati
kerna aku sentiasa sedar
aku cumalah insan yang tidak pernah sempurna!

Teman...
Cuma satu pintaanku
Tolonglah...!Tolonglah...!Tolonglah!
Tolonglah terima karyaku
pabila aku
Meng-AgongkanNya
Memuji KebesaranNya
Mensyukuri nikmat yang diberikan tanpa batas
Mengemis dan Meraih CintaNya
Memohon Hidayah KasihNya
Terimalah karyaku itu selayak bagiNya teman...
Kerna ku amat percaya setiap yang baik adalah dariNya
Kukarang lahir dari rasa syukurku menjadi hambaNya
Tiada langsung untuk rasa ujub biar pun sebesar zarah!

Rha NS
25 Januari 2012
· · 5 hours ago ·

0 comments:

Post a Comment

 
;