Tuesday 24 January 2012

RINDUKU RINDUMU PADANYA HANYA DIA YANG MAHA TAHU


  • Allah....!
    ku berbisik halus,
    kesudut qalbu....
    Aku ini rindu,
    dan sesungguhnya,
    Dia tahu,
    kerna sifatNya begitu,
    lantas aku,
    rebahkan keluhanku,
    padaNya,
    ku mengadu...
    Allah...!
    Ku sedang digomol,
    rasa pilu,
    cintaku telah menyatu,
    dikamar rindu,
    menjadi satu...
    Aku terpalu,
    pabila dadaku,
    sebak ngilu,
    dihiris sembilu...
    Apakah ku mampu,
    melongkas pelukannya,
    yang melonglaikanku,
    dalam rasa syahdu,
    aku terfana'...
    la'....
    aku pun tiada.....
    Penyatuan rasa,
    memberiku cinta,
    kecintaan tiada tara,
    lantas ku bersimpuh,
    tetap padaNya,
    sambil berbisik,
    gemersik,
    kulampiaskan segalanya,
    tentang rindu,
    tentang cinta,
    bersama cintaNya yang baqa',
    ku lena dipangkuanNya,
    dan aku pun,
    lega....

    · · · 22 minutes ago ·

    • You and 15 others like this.


      • Sri Kurnia Pangestu Assalamu'alaikum warahmatullahi Wabbarakatuh.
        SUBHANALLAH!!!
        Kata-kata Penuh Makna ...
        Selamat Sore kak Diari Amirdza

        16 minutes ago · · 2

      • Norazian Azie truskn ushe utk trus b'karya ea sis....
        15 minutes ago · · 2

      • Pena Bisu Subhanallah....indahnya kata2 itu...
        14 minutes ago · · 2

      • Rabeah Mohd Ali Rinduku Rindumu PadaNya Hanya Dia Yang Maha Tahu....
        Lalu air mataku airmatamu pengubat rindu padaNya
        Tenangku tenangmu...bahagia bersama menikmati rinduNya!

        12 minutes ago · · 2



    • (PETIKAN DARIPADA WALL DIARI AMIRDZA)
      24 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;