Saturday 28 January 2012

AKU HANYA WANITA BIASA YANG TIADA ISTIMEWANYA

mungkin aku bukan insan yang sempurna
diri ku banyak kurangnya
aku tahu aku bukan yang terbaik antara semua
yang pernah kau jumpa
aku hanya wanita biasa yang tiada istimewanya
tapi yang pasti satu yang aku ada
aku ada hati yang selalu mencintaimu
dari dulu.kini dan hingga detik jantung ku yang terakhir
· · · 13 hours ago

    • Rabeah Mohd Ali APA NAK BUAT KAU MENYEPI

      Apa kabar mu di sana...
      Aku di sini merinduimu
      Ada ke kau begitu juga
      Ataupun aku yang perasan sendiri
      Oooo malangnya aku...
      Rindu ku dibiar sepi...
      Tapi tak mengapa...
      Kerna ku tahu kau ada yang lain...
      Biarpun kau lupakan aku
      Tapi jangan ada benci antara kita
      Kerna ku masih sayang padamu...
      Kasihku tak akan padam...
      Selagi kau tak memutuskan pergi...
      Kutunggu dan kutunggu...entah bila jawapannya
      Berilah aku jawapan yang pasti...
      Agar aku tak tertunggu-tunggu...
      Apa nak buat kau menyepi...aku pun jua menyepi....

      Rha NS
      28112
      12 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Liza...dah kukirimkan lagu ini takkan nak menangis lagi...sesak nafasku bila kau menangis ...hentikan tangisanmu liza...hihihi
      12 hours ago · · 1
    • Norliza Liza heeee3 tangisanku sukar nk di hentikan...
      aku insan yg terlalu lemah....
      11 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Adoiii! Nanti ku tanya keris ye...mana tahu dia boleh mengundang senyuman di hatimu dan terhentilah tangisanmu itu...dan semua ceria kembali di sini ye....hihihi kalau  lemah .aku nggak tega gitu melihat kau asyik nangis je...hihihi
      11 hours ago · · 1

  • (PETIKAN DARIPADA KUMPULAN PUISI ILAHI)
    29 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;