Wednesday 25 January 2012

KAMU ADA BAHKAN DEKAT TAPI SEOLAH KAMU JAUH SEPERTI MENGHINDARI PENUH DENGAN MISTERI...


Kamu ada bahkan dekat tapi seolah kamu jauh seperti menghindari penuh dengan misteri...
Dulu kamu selalu bicara manis sangat mesra tapi kini hanya tinggal sepenggal kisah penuh luka...
Menjauhlah dengan kebebasanmu karena itu hakmu...aku tau apa inginmu tapi jangan kembali setelah kau rasakan perih nanti..!!!
· · 9 hours ago via mobile ·

  • You, Wildant Ahmad and 23 others like this.
    • Dwi Kustiyah Sory smalem aq ketiduran
      9 hours ago · · 1
    • Wildant Ahmad hii5x..santai aja wi,aku juga ketiduran koo...!
      9 hours ago ·
    • Dwi Kustiyah Hehehe.....sama2 ngantuknya,mang dah wkt nya tk rehat ya...
      9 hours ago · · 1
    • Wildant Ahmad iya juga,lagian sudah malam..tapi mendusin lagi wi cuma ga lama seeh...!
      9 hours ago ·
    • Dewi Panji Ast Hemmm..ksl ma spa neeh...hehee
      8 hours ago · · 1
    • Wildant Ahmad ga kesel koo dewi apalagi sama kamu beneran deeh ngga hii5x..peace love!!!
      8 hours ago · · 1
    • Dewi Panji Ast Ya udah makasih deeeh yaaa. hihii5x
      8 hours ago · · 1
    • Wildant Ahmad siiep..aku juga terimakasih ya Dewi Panji Ast hee5x...
      8 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali aku akan kembali lagi setelah perihku hilang
      matlamatnya satu mahukan berbagi ilmu dalam redhanya
      untuk bekalan negeri pasti yang tak ada peluang lagi untuk kembali!
      7 hours ago · · 1
    • Coma Rahadian Deddy Ahaayyyyyy...
      6 hours ago · · 1
    • Wildant Ahmad Bunda..hee5x...
      2 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Nanda...macam mana nak ketawa kalau mulutnya ditutup? Hihihi
      about an hour ago · · 1
    • Wildant Ahmad ahh bunda ini..aku sudah melihat pun rasanya bahagia,bukan ditutup bunda
      tapi aku berusaha untuk membuka mulutku hee5x...
      about an hour ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Justeru...ku cuma mahu melihat keindahan senyumanmu saja ye....tanganmu itu diketepikan ok...kalau kau benar ikhlas ingin memberikan senyumanmu untuk bunda yang jauh dari sini...hihihi
      senyumanku ikhlas untukmu mana bisa mungkin senyumanmu tidak disedekahkan padaku sebagai pengubat rinduku...hihihi
      about an hour ago · · 1
    • Wildant Ahmad Duhai bunda..aku berusaha agar mampu tetap berikan senyuman terindah,bukan karena aku tak ikhlas tetapi
      hatiku gundah karena jauhnya buatku selalu merindu hii5x...!
      about an hour ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Tak apalah biarpun seribu tahun kutunggu senyuman ikhlasmu itu...hihih
      tapi kalau dah seribu tahun...kau dan aku sudah tiada di dunia ini... mana tahu kita sama-sama tersenyum di SyurgaNya nanti. Amin.
      about an hour ago · · 1
    • Wildant Ahmad Aamiin..
      about an hour ago · · 1

  • (PETIKAN DARIPADA WALL WILDANT AHMAD)
    25 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;