Thursday 26 January 2012

AKU MASIH TERCARI-CARI SIAPA AKU INI


KU MASIH TERCARI-CARI SIAPA AKU INI

berdirinya aku di sini mencari makna diri...
tapi ku masih tercari-cari siapa aku ini
masih lagi gagal dalam pencarian mencari makna diri
lalu aku sendiri
memohon padaMu Ilahi
agar tunjukkan aku ke jalan yang Kau redhai
moga aku hambaMu Yang Kau Cintai

Rha NS
26112
· · about an hour ago ·

  • Rans Romeo and Wildant Ahmad like this.
    • Wildant Ahmad Menyusuri hari penuh dengan misteri..
      Coba berdiri menapaki mimpi..bersabar karena Ilaahi
      maka hati kan tersinari oleh cinta-Nya yang hakiki...!
      about an hour ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Dijauhkan sifat segala mazmumah,
      Yang ada di hati ingin berbakti;
      Berbakti pada sekalian ummah,
      Ummah Islam yang sentiasa diingati.
      about an hour ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Kuserahkan segala hidup dan matiku,
      Hidup dan matiku adalah UrusanMu,
      Aku pasrah dan redha atas KetentuanMu,
      Memburu cintaMu rasa tak jemu.
      56 minutes ago · · 1
    • Wildant Ahmad Alhamdulillah..dengan hati yang ikhlas,ketika
      berucap,maka amalan yang disertai niatan lalu dijalankan dengan sunnah..maka
      iman pun akan terpancar ke dalam seluruh jiwa semoga redha Ya Allah...!
      55 minutes ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Apa yang kau kata benar belaka
      Ilmumu tinggi tolong bimbinglah aku
      Aku adalah hamba yang sentiasa perlukan ilmu
      Ilmu mengenal diri ilmu mengenal Tuhanku
      49 minutes ago · · 1
    • Wildant Ahmad Subhanallah..diriku rendah dimata-Nya,aku hanyalah
      anak yang butuh bimbingan dari seorang bunda yang mengasihi..
      Cintamu tumbuhkan cinta kepada-Nya..maka syukurku alhamdulillah dapat dipertemukan
      dengan bunda rabeah...!
      43 minutes ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Kita saling mengucapkan syukur
      Atas pertemuan Yang Telah DiAturkanNya
      SemuaNya Dalam PengetahuanNya
      Moga pertemuan ini memberi kebaikan dunia hingga akhirat
      40 minutes ago · · 1
    • Wildant Ahmad Aamiin Ya ...
      38 minutes ago · · 1
  • Mujibassaailin
    (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
    26 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;