Tuesday 10 January 2012

WALAUPUN KITA TERPISAH KAU TETAP KUCINTA


Bukannya niat ku untuk menjauhkan diri dari mu tapi aku takut jatuh cinta pada mu kerna aku tak mahu terluka lagi dan percayalah hanya kau yang aku sayang dan cinta selamanya....di hati dan di jiwa aku hanya kamu sayang ..walaupun kita terpisah kau tetap cinta hati ku.
· · · 2 hours ago

  • 4 people like this.
    • Rabeah Mohd Ali
      KALAU SUDAH TERSURAT CINTA KITA

      Apa salahnya kau jatuh cinta padaku Nor Liza...
      Kalau itu takdirnya siapalah aku untuk menafikan yang telah diaturNya

      Kalau sayang bilang sayang
      Kalau cinta bilang cinta

      Kalau benci jangan dekati aku
      Kerana benci aku tak suka
      Kerana benci tak perlu teruskan
      Biarlah berpisah ada baiknya

      Selagi ada cintamu untuk ku
      Selagi itulah ada cintaku untukmu sayang...

      Tunggulah...Sabarlah sayang....
      Tunggulah pelangi cintaku datang
      Untuk sampaikan lamaran cintaku padamu

      Jangan berduka
      Jangan bersedih

      Kalau sudah tersurat cinta kita
      Tiada siapa yang dapat menghalangnya
      Kerana Dia sudah tentukan cintamu untuku cintaku untukmu

      Karya Rha NS
      11 Januari 2012

      (Moga Liza gembira dengan puisi karanganku untukmu yang terkasih)
      8 minutes ago ·

  • (PETIKAN DARIPADA KARYA KITA - BAHASA MELAMBANGKAN BANGSA)
    11 Januari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;