Tuesday 10 January 2012

AKU MENULIS KERANA INI TAKDIRKU

  • AKU MENULIS KERANA INI TAKDIRKU

    Kalau dia mahu rahsiakan namanya...
    Aku hormat dengan pendiriannya
    Ucapkan terima kasih kepadanya
    Kerana sudi menyokong penulis yang tak ada nama
    Percayalah mereka yang tak ada nama sepertiku juga
    Menulis bukan kerana nama
    Menulis kerana telah ditakdirkan menjadi penulis
    Menulis kerana minat menulis keranaNya
    Justeru andai kata karyaku terpilih untuk disiarkan
    Tulis saja nama penaku
    Kerana apa ada pada nama
    Kalau karyaku tak terpilih aku takkan berkecil hati
    Kerana matlamat ku menulis adalah jelas
    Kau tahu ...teman seperjuanganku pun tahu kenapa aku menulis!

    Karya Rha NS
    4 Januari 2012
    · · January 4 at 3:03pm near Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

 
;